ŠTO JE ISO 9000 STANDARD KVALITETE?
ISO 9000 je obitelj međunarodnih normi koje predstavljaju opću suglasnost o načelima dobrog upravljanja kvalitetom. Ona se sastoji od zahtjeva i smjernica vezanih uz sustave upravljanja kvalitetom te vezanih standarda.
ISO 9001:2008 je međunarodna norma iz ove obitelji prema kojoj se organizacije mogu certificirati, iako sama certifikacija nije obvezna normom. Kao takva, ISO 9001:2008 je norma koja obuhvaća skup standardiziranih zahtjeva u smislu sustavnog upravljanja kvalitetom, i to neovisno o djelatnosti društva ili organizacije, njihovoj veličini ili području djelovanja.
ISO certifikat služi kao pozitivna referenca između organizacije i potencijalnih klijenata, pogotovo kada se dobavljač i klijent ne poznaju, a žele ostvariti poslovnu suradnju. Poliklinika iDENT posjeduje certifikat ISO 9001:2008 koji je izdala akreditacijska kuća ICR Adriatica.
ZAŠTO JE ISO STANDARD VAŽAN ZA POLIKLINIKU iDENT?
Preporuka je Europske komisije za uvođenje sustavnog upravljanja kvalitetom zdravstvenih usluga u svim zdravstvenim ustanovama. Stoga smo kontrolu rada prema ISO zahtjevima uveli iz dva glavna razloga:
• kako bismo svojim pacijentima uvijek pružali vrhunsku uslugu prema najvišim standardima struke
• kako bismo kontrolirali svoje radne procese i na vrijeme uočili moguće nepravilnosti u radu.
Vodeći računa o pacijentima, kroz cijelo vrijeme rada u Poliklinici iDENT brinemo se o tome da pružene usluge budu trajno kvalitetne i pouzdane. Također, implementacijom ISO standarda omogućili smo pacijentima jednostavnije pružanje povratnih informacija, što nam služi za trajno unaprjeđenje naših proizvoda i usluga.
KOJE SU PREDNOSTI ZA NAŠE PACIJENTE?
Pacijenti od uvođenja ISO standarda u našoj ordinaciji imaju višestruku korist:
1. Stalno poboljšanje usluga i stavljanje u fokus pacijenta – jačanje povjerenja,
2. Veća sigurnost liječenja, kroz praćenje umjeravanja stomatoloških uređaja, sterilizacije i slično,
3. Kontinuirano poboljšanje kvalitete stomatoloških usluga,
4. Bolja informiranost pacijenta kroz brošure i obavijesti u ordinaciji,
5. Anketiranje zadovoljstva pacijenta.
Sva poboljšanja i preporuke u upravljanju poliklinikom/ordinacijom se donose poštujući stroga načela struke.
ŽELIM SAZNATI VIŠE
Ako želite saznati više o ISO standardizaciji, certifikatima ili politici kvalitete, predlažemo vam sljedeće poveznice: