ŠTO JE ISO 9000 STANDARD KVALITETE?
ISO 9000 je obitelj međunarodnih normi koje predstavljaju opću suglasnost o načelima dobrog upravljanja kvalitetom. Ona se sastoji od zahtjeva i smjernica vezanih uz sustave upravljanja kvalitetom te vezanih standarda.
ISO 9001:2008 je međunarodna norma iz ove obitelji, prema kojoj se organizacije mogu certificirati iako sama certifikacija nije obvezna normom. Kao takva ISO 9001:2008 je norma koja obuhvaća skup standardiziranih zahtjeva u smislu sustavnog upravljanja kvalitetom, i to neovisno o djelatnosti društva ili organizacije, njihovoj veličini ili području djelovanja.
ISO certifikat služi kao pozitivna referenca između organizacije i potencijalnih klijenata, pogotovo kada se dobavljač i klijent ne poznaju, a žele ostvariti poslovnu suradnju. U Poliklinici IDENT posjedujemo certifikat ISO 9001:2008 izdan od akreditacijske kuće ICR Adriatica.
ZAŠTO JE ISO STANDARD VAŽAN ZA POLIKLINIKU IDENT?
Preporuka je Europske komisije za uvođenje sustavnog upravljanja kvalitetom zdravstvenih usluga u svim zdravstvenim ustanovama. Stoga smo kontrolu rada prema ISO zahtjevima uveli iz dva glavna razloga:
• Kako bismo našim pacijentima uvijek pružili vrhunsku uslugu prema najvišim standardima struke,
• Kako bismo kontrolirali naše radne procese i na vrijeme uočili moguće nepravilnosti u radu.
Vodeći računa o našim pacijentima, kroz cijelo vrijeme rada u Poliklinici IDENT brinemo se da pružene usluge budu trajno kvalitetne i pouzdane. Također, implementacijom ISO standarda omogućili smo pacijentima jednostavnije pružanje povratnih informacija, što nam služi za trajno unaprijeđenje naših proizvoda i usluga.
KOJE SU PREDNOSTI ZA NAŠE PACIJENTE?
Pacijenti od uvođenja ISO standarda u našoj ordinaciji imaju višestruku korist:
1. Stalno poboljšanje usluga i stavljanje u fokus pacijenta – jačanje povjerenja,
2. Veća sigurnost liječenja, kroz praćenje umjeravanja stomatoloških uređaja, sterilizacije i slično,
3. Kontinuirano poboljšanje kvalitete stomatoloških usluga,
4. Bolja informiranost pacijenta kroz brošure i obavijesti u ordinaciji,
5. Anketiranje zadovoljstva pacijenta.
Sva poboljšanja i preporuke u upravljanju poliklinikom/ordinacijom se donose poštujući stroga načela struke.
ŽELIM SAZNATI VIŠE
Ukoliko želite saznati više o ISO standardizaciji, certifikatima ili politici kvalitete, predlažemo vam slijedeće poveznice: